Hai peeps ♥ ..Welcome to my pretty petty ordinary blog yeah ^_^ do enjoy read my entry..dont forget to follow me orite :) lots of ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Pulau Jeju at Korea



hai semua ... nak tahu x tempat idaman aku ?? heheheeh ....
aku berangan-angan nak honeymoon kat Plulau Jeju Korea.... best giler kot ...
tgok muvie pown dah jatuh hati ... kalau pegi betol-2 ??
jangan tak mau balik malaysia sudah laa yer ...
uhuhuhuhuh .. jum aku kongsi serba sedikit yang aku tahu pasal pulau indah nie :)

Pulau Jeju ni adalah pulau yang terbesar di Korea .. ia nya terletak di selatan semmenanjung Korea..
Pulau nie bercuaca hangat sepanjang tahun .. tapi pada musim dingin ,, pulau ni kurang turun salji ...

Pulau Jeju digelar samdado yang bermaksud ' PULAU YANG BERLIMPAH DENGAN TIGA HAL ' iaitu batuan , wanita dan angin ....
jum kita tengok pemandangan di sana .. ayukk ............

















cantik kan ?? jatuh hati tak .... oh,,,aku sudah jatuh hati dgn tempat nie :)
seandainya la kan ... diberi pilihan whether nak pegi tempat nie or somewhere else ,, memang
aku pilih tempat nie !! biar terpaksa bayar mahal-2 pun .....
aku sanggup demi menikmati keindahan alam yang menakjubkan 
macam nie !!!! ................







♥ ♥ lots of love ♥ ♥ muahmuahmuah

2 comments:

  1. oooooooooooooooooo...nice place u got there honey~ ^_^

    ReplyDelete
  2. huhuhuuhhuhhh ... i love it

    ReplyDelete