Hai peeps ♥ ..Welcome to my pretty petty ordinary blog yeah ^_^ do enjoy read my entry..dont forget to follow me orite :) lots of ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

kawan baru :)





hai !!!
hari nie nak masak ape??ahahhhha...gurau gurau gurau :)
actually nak cite something....
aku ade kenal sorang abang tu...name die Azwan Yatim....bin ape?? pacik Yatim laa kot name die...uhuhuhhu
bukan ejek eh.... cakap je .....start kenal dari sem 1....sebab die abg fasi kat kolej...
muke manyak sombong woooo........ tarak mau senyiuumm......
apa wa kesah? tu dia punya hal laa....
ahahahahah .....
macam gangster laa pulak aku nie.....

baik je orang nyer .... sopan , muke pown cuci jer....
ahhahahahahhaah ....... x baik nyer ngumpat orang.......ish3 :(
xde la kenal rapat ngan die....
start sem 2 nie lg rapat kot .....huhuhuhhuuh.....
x salah .... aku anggap die macam abang ....
yang boleh aku bawak bergurau.... bukan bergurau jek,,, buli pown ade !!
ahahahahahahah ....... kaki buli kot aku nie !
sampai kan aku panggil die pacik.... jahat kan???ahahhahah
actually xde niat pown nak buli...cuma nak meriah kan suasana jer....uhuhuhuhhu

sometime tu,,die cukup memahami... yelahh ....
aku dengan abang kandung pown x bape nak rapat..... tapi dengan die aku rase macam abang jugak laaa...... hurmmmm ....... x penah pulak aku stress kalo dengan die....
yelah,,,ibarat adik beradik buat ape nak tensen tensen kan .....
tapi aku sebenarnye takut jugak .....
takut die x selesa dengan aku...
yelah,,,, aku kan FREEHAIR ..... 
mane lah tahu kot2 die rase makin bertambah dosa bila kenal aku.....
eh,,,, x baik buat andaian !!! stop it !!!!!!!!!!!!



♥ ♥ lots of love ♥ ♥ muahmuahmuah

2 comments: