Hai peeps ♥ ..Welcome to my pretty petty ordinary blog yeah ^_^ do enjoy read my entry..dont forget to follow me orite :) lots of ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

misterious :)







salam sejahtera....salam satu malaysia....ahahhahaahah....sengal ....disebabkan nie belog aku,,,so suka hati aku laa kan nak tulis pape pown....urmm,,,,pada ketika ini adinda kepingin menceritakan tentang seseorang.....CEWAAAAhhh........poyo gilak !! ....actually nie pasal seseorang yang really love me......terharu gilerrr !!!!! muahhaahahah...... x penah ade orang sayang aku sebagaimana die melainkan mak ayah aku....
sape die nie ek?? misterious laaa....haahahhahahaah
xde laa misteri sangat..... name die MUHAMAD WAFIQ BIN ZAINAL MOKHTAR .....



nie lah die orang nyerr  :)


mule kenal die sem 1  ....actually saje je nak kenal die,,,  konon nye nak buli  ...........ahhahaha..jahat giler aku !!  tapi die nie baek ,,, so x jadi troz nak buli...kuwangx3.....  .seriusly die nie teramat baek untuk aku yang perangai macam hantu nie.....
ahahhaahhahaaahhahaha........ade plak cakap diri sendiri hantu....... ..ape laaa.....
die nie,,,,,,,,ape aku nak makan mesti die adakan jugak untuk aku  ..........biar kena beli jauh-2 pown.........die sanggup.....uhuhuhuhuh.....bertuah badan kalo jadi bini die...ahahhahaahahah
mula lah otak pikir benda lain..........
semua yang aku suka ,,,  , yang aku x suka,,,,,, die je yang paham.......
terharu sampai guleng-2 dah nie.......
x tahu nak cakap ape...... saya tak tahu awak nie orang ke ape ....
everything about me awak ingat ..... ape saya pernah cakap pown awak akan ingat
even saya pown lupa ape saya cakap .... O______o
...kalau lah awak  jodoh saya,,,,,,,,saya terima dengan hati yang terbuka!!!!!
percaya lahhh ( lagu siti ) hahhahaahah













♥ ♥ lots of love ♥ ♥ muahmuahmuah