Hai peeps ♥ ..Welcome to my pretty petty ordinary blog yeah ^_^ do enjoy read my entry..dont forget to follow me orite :) lots of ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

bestie saya :)




BEST FRIEND FOREVER a.k.a BFF :)

semua orang ade bff kan??? tipu laa kalau xde.....kalau xde tu kawan dengan yang kat dalam hutan tu je la .... 
ahahahhahahaah ...... just joking :) ........
berguna teramat berguna bila kita ada bFF nie..... bila cakap ape-2 dengan diorang ,,,, main lepas je ....
sebab dah terbiasa sangat dengan diorang ... tak perlu nk bertapis ,,, nak terkepit-2 ,,,, nak terkover-kover ....
bFF tak perlu semua tu !! janji jaga perasaan suda .... tapi biase nye kalau dah nama bFF nie,,,,xde istilah touching-2 nie ...... bagi aku,,,,,, kawan yang paling aku sayang dan rapat sekali ialah


NUR FARHAH SYAHIRAH BT MOHD FATULLAH.......




kawan dari sekolah rendah ,,,,,, pastu berjiran ,,,,, sekolah menengah sama-2 .....
cume kolej je yang x same ..... bila ada problem pape ,,,, aku mesti cari die ... 
sebab die paham aku ...... muah la babe ^__^
dapat tahu je aku ade problem ,,,,, gerenti handset aku berbunyi ......
dah itu memang cara die ..... i LIKE :)


selain die ... aku ade sorang lagi kawan yang perangai 2x5 dengan aku...
sama-2 hantu .... hahahahahahahah
kitorang lah raja gelak kalo time sekolah .... mengalah kan ape tah kalo dah gelak.....
same jugak macam fahah.... kitorang kenal start dari sekolah rendah lagi ......
mula-2 masuk dulu ,,,, aku jugak yang buli die mase darjah 5 .... hahahahahaah
PEMBULI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ehheheeheh .... last-2 kawan baik :)
dari form 1 sampai form 5 mane pernah berpisah .....
same kelas je memanjang ..... ahahahhahahahahahahha



kitorang memang giler.... tak sah tak buat perangai hantu kalau seharian bersama ....
walaupun masing-2 x same tempat belajar ,,, kitorang still contact .......
sorang akaun ,,, sorang nursing.... yang aku plak engineering ......
TERBAEK !! hahahahahhaah

♥ ♥ lots of love ♥ ♥ muahmuahmuah