Hai peeps ♥ ..Welcome to my pretty petty ordinary blog yeah ^_^ do enjoy read my entry..dont forget to follow me orite :) lots of ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

work at genting a lot of challenge !!!






hey guys...wassup....anybody home?? ahahahahhaahah ..... urm,,,,, hari nie terasa nak cerita 
pasal tempat kerja lame laa pulak ... GENTING INTERNATIONAL CONVENTION CENTRE (GICC)
...... is a nice place for majlis-2 and ceremony ..... kebiasaan nyer event yang melibatkan artis ..... selalu laa aku jumpe artis .... cewahhhh ..... betol what ... x tipu tau ....
i got this job through Zaffan a.k.a PENYU... ntah sape laa bg name macam tu kat die ... x paham aku ...haahahah
die laa yang rekemen aku kat kak Rohaizah 'mak lampir' tu ...aku ingat nak tunggu result interview kat 
tempat lain ... dah ade rezeki mendatang ,, terima je lahh .....
WOW....x sangke aku akan kerja pakai skirt .... perghhhhhh
x ku sangka x ku duga..... mule-2 taknak sebab aku x penah pakai semua tu ...
lastly ,,,, terpakse jugak ... urmmmm......
habis laa nampak punggung aku yang seksi nie .... hahaahah ... orang laki suke la tu !!!!!
wekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
urm,,,, first day masuk keje aku da lewat .. penyu la cakap macam ape je .... seb baek x kena marah ....
staf-staf semua hensem .... fulamakkk .... cuci mata kojap ... hahahahahaah.......
kawan- pown not bad laaa ....
urm ,, kat sane aku di jaga dan di kawal rapi oleh Kapten Adila ,, abg fairuz ,, kak siti ,, kak anis ,, 
syuk deco ,, and akim ....
kalau ikut kan memang ramai giler budak-2 pompuan yang hanyut dengan arus persekitaran ,,,. 
nasib baik aku x ... even memang ramai yang ajak aku g sana sini ...
tapi apa kan daya ,, aku cuma pikir KEJE KEJE KEJE !!!!!!!
sebab tu aku disayangi ramai..... lepas kak siti ,, aku laa orang yang paling dipercayai antara part-timer yang lain ... bangge kejap ... nak-2 abg Nizam .... die lah supervisor yang paling garang and tegas but at a same time die paling sporting ..... kalo jumpe die aku mesti tunduk ... bukan takot tapi tande hormat .... heheheeheh .......
ramai partimer pompuan yang pelik and jeles kenapa sume kapten , supervisor and staff sayang aku ...
ahahhaahah ..... dah org baik mcm aku ,, mesti lah disayangi ramai ... wink ^_^ wink .....
supervisor Alex tu suka aku sebab aku pandai cakap cina,,, senang nak buat kerja same-2 ....
yang lain suka aku sebab aku x liar macam partimer yang lain .... diorang sume tu dah rosak ....
time tu ,,, aku and kak siti je yg paling aktif bekerja .... memang muka kitorang hari-2
ade dalam GICC tu ....
tapi aku keje sampai 4 bulan je then aku check out..... sebab ?? sebab aku sambung blaja ... 
sampai bile nak keje kat situ ... mase depan kena laa pikir jugak kan ...
huhhuhu ... actually sedih nak tinggal kawan-2 ...
tapi xpe laaa .... aku kembali ke pangkuan keluarga .... uhhuhuhuuh .....



♥ ♥ lots of love ♥ ♥ muahmuahmuah