Hai peeps ♥ ..Welcome to my pretty petty ordinary blog yeah ^_^ do enjoy read my entry..dont forget to follow me orite :) lots of ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

ceritera sedih !!!! kot ??

hurmmmm...orang cakap tak baik mengeluh....tapi nak buad macam mane? bile mengenang kan nasib diri nie...sedihhhh!!! kenape ek stiap kali kapel,,mesti nak jugak putus..tak boleh ke nk tahan lame sikit..xde ribut xde petir,,tup tup jadi macam nie...actually,,memang aku nak keje kat genting..tapi sebelum tu memang aku x decide pown nak keje kat mane..janji ade keje cukup laaa...sementara tunggu nak di interview,,aku sendiri yang plan nak duk kat umah ibu tini kat cheras....sebab?? aku nak jejak AWENG!!!!! .....tapi,,semua tu sia-2 jer...aku sendiri cube nak baiki hubungan dengan die..tapi die???diam seribu bahasa.....bile call nak tak nak je jawab....bile sms,,lagi laa x balas....tapi memang siyez aku shock bile tengok die call aku....what is the surprise man?????? tapi sayang,,time tu aku tga keje..kat B1 mane ade line...hahaahahah...balek bilik,aku call die...OHHHH....kate nye rindu...huh...bile aku dah sukses lupekan die,,die datang balik dlm hidup aku....what the hell man!!!....memang aku goyah,,,sebab die yang aku nanti-2 kan selama nie..bukan xde orang nak kat aku mase kt GICC,,ramai,,cume aku je yang tolak sebab aku tunggu die...SHAH,AKIM,RYAN,AYIE,AZAM,ZAFRAN,....chef dengan electrician pown ade jugak !! tapi xpelah,,aku berkawan dengan semua orang........

p/s : aweng,,,,,,SAYA DAH BERJAYA LUPA KAN AWAK!!!!!!!!!!!!!!!

♥ ♥ lots of love ♥ ♥ muahmuahmuah

No comments:

Post a Comment